آغاز توزیع درسنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی همدان
کد خبر: 3893123
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

آغاز توزیع درسنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: بسته‌های آموزشی در قالب درسنامه جهت استفاده دانش‌آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.

آغاز توزیع درسنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در راستای توسعه آموزش‌های غیرحضوری و به‌منظور بهره‌مندی تمامی دانش‌آموزان از این آموزش‌ها، بسته‌های آموزشی در قالب درسنامه جهت استفاده دانش‌آموزانی که به اینترنت، فضای مجازی و شبکه آموزش سیما دسترسی ندارند، تهیه شده است.
پورداود با بیان این که درسنامه‌های آموزشی بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای دانش‌آموزان ارسال می‌شود، افزود: همچنین سی دی‌های آموزشی حاوی برنامه‌های آموزشی پخش شده از شبکه آموزش سیما و محتواهای تولید شده توسط همکاران استان برای دانش آموزان ارسال خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به زودی پخش برنامه‌های آموزشی تولید شده توسط آموزگاران استان از رادیو همدان نیز طبق برنامه ریزی قبلی آغار خواهد شد و دانش‌آموزان عزیز می‌توانند آموزش‌ها را از این طریق دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha