آغاز رزمایش «مواسات» در تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان
کد خبر: 3894563
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
در راستای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا؛

آغاز رزمایش «مواسات» در تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶زرهی شهید قهرمان نزاجا گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری به رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به اقشار آسیب دیده از کرونا این تیپ باهمکاری فرماندهی و کارکنان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی نموده است.

آغاز رزمایش «مواسات» در تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدانحجت‌الاسلام حسن مقدم، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۱۶زرهی شهید قهرمان نزاجا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری به رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» به اقشار آسیب دیده از کرونا این تیپ باهمکاری فرماندهی و کارکنان اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی نموده است.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان افزود: در این راستا این مجموعه نظامی، با افتتاح حساب درصندوق عقیدتی سیاسی در حال جمع آوری کمک‌های نقدی کادر وظیفه، کارکنان پایور و خانواده‌های آنها برای تهیه بسته‌های معیشتی ویژه نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا است.
وی اضافه کرد: کمک‌ها درحال جمع آوری و در روزهای آینده با همکاری کمیته امداد شهر همدان کمک‌ها درقالب اقلام اساسی (برنج، روغن، ماکارانی، شکر، پنیر و خرما) خریداری و بین نیازمندان توزیع خواهدشد.
مقدم با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در مرحله اول این طرح بیش از 200 بسته غذایی تهیه و توزیع شود، ابراز کرد: کارکنان عقیدتی نیز همراه سایر کارکنان یگان بخشی ازحقوق خودرا به این کارخداپسندانه اختصاص خواهند داد.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان اشاره‌ای به برنامه‌های مجموعه در ماه مبارک رمضان داشت و گفت: با توجه به شیوع کرونا و دوری از تجمعات، برنامه‌های قرآنی این مجموعه نیز در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جزء خوانی قرآن، ادعیه روازنه ماه مبارک، احکام، نهج‌البلاغه، مسابقات قرآنی ... در کانال تلگرامی «زندگی به رنگ خدا» (تیپ 316 شهید قهرمان) روازنه درج می‌شود.
مقدم ابراز کرد: جلسات قرآن در رشته‌های روخوانی و روان خوانی، فصیح خوانی و تفسیر قرآن ویژه کادر وظیفه هر روز به مدت یک ساعت به صورت حضوری با تعداد کم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: جلسات قرآن ویژه کارکنان پایور ساکن در سطح شهر و کوی سازمانی نیز در فضای مجازی و از طریق کانال تلگرامی «زندگی به رنگ خدا» برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha