مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیرخم» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3913862
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
ویژه اهالی رسانه؛

مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیرخم» در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان، از برگزاری مسابقه «خطبه غدیر» همزمان با روز خبرنگار و عید غدیرخم خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیرخم» در همدان برگزار می‌شودفاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به میمنت تقارن روز خبرنگار و عید غدیرخم مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» برای اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.
وی گفت: به منظور آشنایی بیشتر فعلان حوزه مطبوعات استان همدان با عظمت غدیر و اهمت این عید بزرگ مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد، این مسابقه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و از کتاب «خطبه غدیر» که به سفارش معاونت تبلیغاتی آستان قدس رضوی و توسط نشر روزنه به چاپ رسیده، برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ 11 تا 14 مرداد از طریق شماره 38380571 و یا آیدی تلگرامی @Hmd_jahadثبت‌نام کرده و فایل Pdf خطبه از کانال رسمی خانه مطبوعات استان همدان به آدرس @khanematboathamedan قابل دریافت است.
عزیزی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم امکان برگزاری مسابقه به صورت حضوری، آزمون به صورت آنلاین در روز 15 مرداد برگزار می شود و در پایان به 5 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.
گفتنی است؛ سال گذشته نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب «پوشش خبری» به قلم محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی در هفته خبرنگار برگزار و با استقبال خوب فعالان رسانه ای مواجه شد.

انتهای پیام
captcha