ظرفیت‌های بی‌نظیر خبرنگاران توسعه همه‌جانبه شهر را رقم می‌زند
کد خبر: 3914902
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

ظرفیت‌های بی‌نظیر خبرنگاران توسعه همه‌جانبه شهر را رقم می‌زند

شهردار همدان در پیامی به مناسبت هفته خبرنگار گفت: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک حرفه تخصصی و پراسترس است که باید از این ظرفیت مهم و ارزنده در مسیر توسعه و رفع محرومیت‌ها به‌درستی بهره‌مند شد.

ظرفیت‌های بی‌نظیر خبرنگاران توسعه همه‌جانبه شهر را رقم می‌زندبه گزارش ایکنا از همدان، شهردار همدان در پیامی هفته خبرنگار را به فعالان و خبرنگاران رسانه‌ای استان تبریک و شادباش گفت.
در پیام شهردار همدان آمده است:
در عصر حاضر اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری تنها به انعکاس اخبار خلاصه نمی‌شود، بلکه در رصد مستمر و شناسایی وضعیت موجود و چالش‌های مهم جامعه در عرصه‌های مختلف نمود پیدا می‌کند که در کنار همه این موارد باید به نقاط قوت، توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند.
در ادامه این پیام، عباس صوفی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از حرفه خبرنگاری تأکید کرده و گفته است: حضور محوری، راهگشا و اثرگذار در این عرصه فرصت بسیار مناسبی در جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت جامعه است، لذا ازاین‌رو باید با حمایت‌های معنوی و مادی از فعالان و دلسوزان این عرصه در جهت رفع موانع موجود کشور و استان و همچنین تقویت نقاط قوت حمایت ویژه‌ای داشت.
صوفی بابیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی قرار دارند، گفته است: اگر به هر دلیلی این جایگاه مورد غفلت قرار گیرد، قطعاً شاهد فرصت سوزی خواهیم بود و به جرات می‌توان گفت بستر سوءاستفاده و عرض‌اندام رسانه‌های معاند فراهم خواهد شد و اعتماد عمومی در جامعه را تحت شعاع قرار خواهد داد.
به گفته شهردار کلان‌شهر همدان: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک حرفه تخصصی و پراسترس است که می‌طلبد افراد زبده، توانمند، منصف، منتقد و ایده پرداز به این عرصه ورود پیدا کنند که خوشبختانه در شهر همدان شاهد حضور تعداد زیادی از خبرنگاران توانمند و منصف در رسانه‌های مختلف استان هستیم که باید این موضوع را به فال نیک گرفت و از این ظرفیت مهم و ارزنده در مسیر توسعه و رفع محرومیت‌ها به‌درستی بهره‌مند شد.
صوفی در ادامه بر موفقیت روزافزون و اعتلای رسانه‌های استان تأکید کرده و گفته است: مادامی می‌توان به آینده و توسعه همه‌جانبه شهر خوش‌بین بود که از ظرفیت‌های بی‌نظیر فعالان این عرصه در پیشبرد اهداف و چشم‌اندازهای شهر به نحو شایسته‌ای بهره ببریم که خوشبختانه در همین رابطه ارتباط عمیق و تنگاتنگی بین مدیریت شهری و جامعه رسانه‌ای استان برقرار است که امیدوارم بتوانیم به بهترین نحو ممکن از نقطه نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات سازنده و ظرفیت‌های بالای رسانه‌های استان در اداره بهتر شهر و جلب رضایت حداکثری شهروندان گام‌های مهم‌تر و اثرگذارتری برداریم.
عباس صوفی در خاتمه این پیام ضمن تبریک هفدهم مردادماه گرامیداشت روز خبرنگار؛ ضایعه درگذشت نابهنگام و تأسف‌بار فعال رسانه‌ای استان همدان مرحوم مهدی کاشی را به جامعه خبری استان، خانواده و دوستان وی تسلیت گفت.

انتهای پیام
captcha