آغاز طرح تابستانه کتاب در 16 کتابفروشی همدان
کد خبر: 3915753
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

آغاز طرح تابستانه کتاب در 16 کتابفروشی همدان

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: «طرح تابستانه کتاب 99» از 18 مرداد ماه لغایت 31 مرداد در 16 کتاب فروشی استان همدان اجرا می‌شود.

آغاز طرح تابستانه کتاب در 16 کتابفروشی همدانمجید فروتن، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب 99 در همدان آغاز شد.
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در شرایط کرونایی و لزوم ماندن در خانه، کتاب و انس با آن می‌تواند یکی از بهترین ابزارها برای پر کردن اوقات فراغت ، پرورش و غنای روح و جسم انسان باشد.
وی اضافه کرد: در این راستا، طرح تابستانه کتاب از 18 مرداد ماه لغایت 31 مرداد در 16 کتاب فروشی استان همدان (15 کتابفروشی در همدان و یک کتاب فروشی در ملایر) اجرا می‌شود.
فروتن با بیان اینکه اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ۹۹» به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است، ادامه داد: کتابفروشی‌هایی مجری طرح «تابستانه کتاب» با تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی به مخاطبان ارائه می‌کنند.
فروتن با اشاره به اینکه سقف خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است، ادامه داد: در این طرح به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.
وی گفت: کتاب فروشی انصاری، برگ، فروغ، ایران زمین، انتشارات فراگیر هگمتانه، کتاب آرین، کتاب ناصرخسرو، کتاب نارنجی 1، کتاب نارنجی 2، کتاب نارنجی 3، شهر کتاب همدان، دهخدا (ملایر)، دانشجو، نشر روزاندیش، کتاب رواق و ابن‌سینا، در این طرح مشارکت کرده‌اند.

آغاز طرح تابستانه کتاب در 16 کتابفروشی همدان

انتهای پیام
captcha