مسابقات حافظون با رقابت 350 پوینده قرآنی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3920580
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

مسابقات حافظون با رقابت 350 پوینده قرآنی در همدان برگزار می‌شود

مسئول واحد جلسات قرآنی مکتب امام زمان(عج) همدان گفت: هشتمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم جلسات ۱۴۰ گانه مکتب امام زمان(عج) همدان با عنوان «طرح حافظون»، با رقابت 350 پوینده قرآنی، جمعه 14 شهریور ماه در باغ دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.

مسابقات طرح حافظون قرآن با رقابت 350 پوینده قرآنی در همدان برگزار می‌شودجواد مجتهدی، مسئول واحد جلسات قرآنی مکتب امام زمان(عج) همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم جلسات ۱۴۰ گانه مکتب امام زمان(عج) با عنوان «طرح حافظون»، روز جمعه 14 شهریور ماه از ساعت 8:30 الی 12 در باغ دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود.
مسئول واحد جلسات قرآنی مکتب امام زمان همدان با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله برگزار می‌شود، گفت: امسال طرح حافظون در 15 رشته حفظ و با رقابت میان 350 پوینده قرآنی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه داوطلبان قرآنی این مسابقات، دختران و پسران کودک و نوجوان هستند، گفت: این مسابقات با حضور 40 داور و به صورت تلفنی برگزار خواهد شد، گفتنی است که زمان آزمون تلفنی هر یک از داوطلبان از قبل به آنان اطلاع داده می‌شود.
مجتهدی با اشاره به اینکه به همه شرکت‌کنندگان در این آزمون جوایزی اهدا خواهد شد، ادامه داد: به هریک از برندگانی که در این آزمون به نمره حد نصاب دست یابند جوایز ویژه‌ای اعطا خواهد شد.
مسئول واحد جلسات قرآنی مکتب امام زمان همدان یادآور شد: این مجموعه قرآنی نه تنها در رشته حفظ، بلکه در رشته‌های قرائت، ترتیل، تجوید، مفاهیم و ... هم فعال بوده و سالانه مسابقات این رشته‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha