تقویت روحیه بسیجی، موجب پایداری یک مجموعه اداری می‌شود
کد خبر: 3922886
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

تقویت روحیه بسیجی، موجب پایداری یک مجموعه اداری می‌شود

امام جمعه ملایر گفت: تقویت روحیه بسیجی در میان کارکنان موجب پایداری کل مجموعه می‌شود.

تقویت روحیه بسیجی، موجب پایداری یک مجموعه اداری می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در دیدار با فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان همدان، اظهار کرد: امام حسین(ع) در شب عاشورا اصحاب خود را به حمد و ثنای الهی و صبر و استقامت توصیه کرد و این توصیه امام چراغ راه تفکر بسیجی است.
امام جمعه ملایر با اشاره به اهمیت خدمت به مردم ادامه داد: بسیجی باید اهل صبر و استقامت باشد و در اوج سختی‌ها خسته نشود، روحیه بسیجی یعنی تا می توانید خدمت کنید و خود را بدهکار مردم بدانید چرا که این تفکر هیچ گاه خود را طلبکار نمی‌داند.
حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه بسیجی باید اهل حمد و ثنا و شکرگذار نعمات الهی باشد افزود: انسان‌های شاکر همیشه تسلیم رضای خداوند متعال هستند و این روحیه همان روحیه بسیجی است.
امام جمعه ملایر در پایان ضمن قدردانی از خدمات صنعت آب و برق استان همدان گفت: تقویت روحیه بسیجی در میان کارکنان موجب پایداری کل مجموعه می‌شود.
هاشم رازقی رئیس شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان نیز در این نشست به تشریح ساختار بسیج صنعت آب و برق استان پرداخت و گزارشی از اقدامات این شورا ارائه داد
گفتنی است چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان همدان با موضوع برگزاری چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha