خدمتگزاری به مردم؛ یکی از آثار اقامه نماز
کد خبر: 3927385
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

خدمتگزاری به مردم؛ یکی از آثار اقامه نماز

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد با تأکید بر اهمیت نماز در مکتب امام حسین(ع) گفت: اگر می‌خواهیم از قافله امام حسین(ع) باشیم، بایستی نماز را طوری اقامه کنیم که تاثیر مثبت آن در رفتار و اخلاق ما آشکار شده و موجب خدمتگزاری به مردم و نزدیک شدن به خداوند شود.

خدمتگزاری به مردم؛ یکی از آثار اقامه نمازبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، در دیدار دبیران نماز ادارات با دبیر ستاد اقامه نماز اسدآباد، حجت‌الاسلام رستمی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد در خصوص جایگاه والای نماز در مكتب اسلام و در سالم‌سازی فضای جامعه اظهار کرد: نماز نمایش عبودیت و مسلمانی است و ویژگی آن این است که می‌تواند فضایی عبودی، معنوی و الهی همراه با تواضع و مودت ایجاد کند.
وی افزود: نماز ما بایستی به دور از ریا و نفاق بوده، خالصانه و برای جلب رضایت خدا باشد. اگر می‌خواهیم از قافله حضرت امام حسین (ع) باشیم، بایستی نماز را طوری اقامه کنیم که تاثیر مثبت آن در رفتار و اخلاق مان آشکار شده، باعث خدمتگزاری به مردم و نزدیک شدن به خداوند شود.
دبیر ستاد اقامه نماز ضمن تاکید به اقامه نماز جماعت در ادارات از مسئولین اقامه نماز خواست برنامه‌های خود را جهت ترویج فرهنگ نماز افزایش داده و از نمازگزاران به نحو شایسته‌ای تجلیل به عمل آورند.

انتهای پیام
captcha