قرآن کتابت شده استاد شعبانی در همدان رونمایی می‌شود
کد خبر: 3933886
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

قرآن کتابت شده استاد شعبانی در همدان رونمایی می‌شود

سرپرست کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: قرآن کتابت شده استاد شعبانی در همدان رونمایی خواهد شد.

قرآن کتابت شده استاد شعبانی در همدان رونمایی می‌شودهادی شیرمحمدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، از رونمایی قرآن کتابت شده در همدان خبر داد و اظهار کرد: این قرآن از سوی مرتضی شعبانی از اساتید مطرح و به نام خوشنویسی کتابت شده که با همکاری معاونت هنری رونمایی آن انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بر رونمایی این قرآن در آبان ماه بود، گفت: با توجه به قطعی شدن برنامه‌های 6 ماهه دوم، این برنامه تا پایان آبان و یا اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.
سرپرست کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اطلاعات دقیق چگونگی و زمان رونمایی قرآن کتابت شده در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: کارگروه قرآن ارشاد و یک دستگاه دیگری متقاضی رونمایی این قرآن بودند که در نهایت این امر به اداره ارشاد سپرده شد.
وی در پایان یادآور شد: برپایی کارگاه هنری با موضوعیت قرآن شامل آموزش، تذهیب و خطاطی قرآن کریم از دیگر برنامه‌ها خواهد بود که در صورت فراهم شدن شرایط در ماه جاری برگزار می‌شود.
شیرمحمدی برگزاری نمایشگاه قرآنی با موضوعات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه قرآن و عترت دانست و ادامه داد: تمام ظرفیت‌های فرهنگ و هنر از جمله کلیپ، شعر، کتاب و سایر زمینه‌ها با موضوع قرآن در بهمن ماه و همزمان با ایام‌الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

انتهای پیام
captcha