بیانیه جهاد اسلامی در سالگرد شهادت «ابوالعطاء»/ مقاومت فرهنگ و اعتقاد است
کد خبر: 3934784
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

بیانیه جهاد اسلامی در سالگرد شهادت «ابوالعطاء»/ مقاومت فرهنگ و اعتقاد است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالگرد شهادت «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان مقاومت با تأکید بر ادامه نبرد تمام عیار با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: مقاومت یک فرهنگ و اعتقاد راسخ است که تا نابودی رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند.

به گزارش ایکنا؛ جنبش جهاد اسلامی در سالروز ترور «بهاء ابوالعطاء» از فرماندهان این جنبش تأکید کرد: «شهادت ابولعطاء بر قدرت مقاومت افزود و این عملیات ترور بر سطح آمادگی، تجهیز و قدرت مبارزه مقاومت، تأثیری نگذاشت و نخواهد گذاشت.»

در بیانیه این جنبش فلسطین آمده است: «جنگ با دشمن بر اهتمام بر اصول آماده‌سازی، تقویت قدرت، ادامه رویارویی، کسب دستاوردهای پیاپی و تثبیت معادلات استوار است. این نبردی تمام عیار با دشمن است که تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت.»

این جنبش تأکید کرد:  «دشمن در مقابل همه جنایاتی که مرتکب شده است وحشت زده خواهد بود و این وحشت بازتاب بحران موجودیتی است که رژیم اشغالگر آن را  تجربه می‌کند و ترس دائمی او از قدرت مقاومت و شناخت وی از شخصیت شهید بها ابو العطاء و میزان نفوذ اوست. وحشت رژیم اشغالاگر از ترس آن ناشی می‌شود و این عادت مجرمان است که احساس امنیت و ثبات نمی‌کنند.»

جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش و مقاومت آماده پاسخ به هر تجاوز رژیم صهیونیستی هستند .

بر اساس این بیانیه، مقاومت بیدار و در سطح بالای آمادگی باقی خواهد ماند و هیچ یک از جنایت‎های دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر جایگاه ارزشمند شهدا در زندگی مردم فلسطین گفت: «شهدا از ارزش والایی نزد ملت فلسطین برخوردارند و مقاومت یک عمل، فرهنگ، رویکرد ریشه‌دار، اعتقاد راسخ و یک آگاهی و موضع استوار است و تا زمانی که اشغالگری باقی بماند یک وضعیت دائمی و باثبات باقی خواهد ماند.»

رژیم صهیونیستی در آبان ماه سال گذشته با حمله به نوار غزه بهاء ابوالعطا از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی را ترور کرد.

انتهای پیام
captcha