شهادت دانشمند انقلابی نشانه استیصال دشمنان در برابر ایران است
کد خبر: 3937686
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

شهادت دانشمند انقلابی نشانه استیصال دشمنان در برابر ایران است

سپاه انصارالحسین(ع)همدان در پی شهادت دانشمند فقید دکتر محسن فخری زاده معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس مؤثر و خدوم سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه به دست تروریست‌های جنایتکار پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

شهادت دانشمند انقلابی نشانه استیصال دشمنان در برابر موفقیت‌های ایران استبه گزارش ایکنا از همدان، سپاه انصارالحسین(ع)همدان در پی شهادت دانشمند فقید دکتر محسن فخری زاده معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس مؤثر و خدوم سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه به دست تروریست‌های جنایتکار پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
بدون شک شهادت دانشمند انقلابی مجاهد شهید محسن فخری زاده به دست تروریست‌های دون‌مایه، نشانه استیصال دشمنان و نظام سلطه در برابر موفقیت های ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر فتح قله‌های علم و فن‌آوری است.
️این دانشمند مومن و انقلابی در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری موثر در عرصه های مختلف جهاد داشت و جزو پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیانگذاران صنعت هسته ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.
اینجانب، شهادت این دانشمند برجسته و جهادی را به پیشگاه امام زمان عج ، محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع).

انتهای پیام
captcha