دعوای ایران و آمریکا بر سر عقیده است نه توان هسته‌ای
کد خبر: 3938041
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

دعوای ایران و آمریکا بر سر عقیده است نه توان هسته‌ای

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان با اشاره به اینکه شهید فخری‌زاده با برخورداری از نعمت فرقان، حق از باطل را تشخیص می‌داد، اظهار کرد: این دانشمند شهید در جریان وقوع انقلاب اسلامی می‌دانست منازعه بین اسلام و کفر است، امروز نیز دعوا بر سر توان هسته‌ای و موشکی نیست بلکه اختلاف بر سر عقیده است.

دعوای ایران و امریکا بر سر عقیده است نه توان هسته‌ایمحمدجواد بیات، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه روابط ما با آمریکا روابط یک مظلوم با ظالم است، روابط یک غارت‌شده با یک غارتگر است، گفت: به گفته امام خمینی(ره) آن داغی که به‌واسطه این نهضت بر دل آمریکا وارد شده است به دل هیچ‌کس وارد نشده است.

وی بیان کرد: از این رو دشمن(آمریکا) پس از اعمال بیش از چهار دهه فشار، تحریم، تهدید، تحمیل جنگ، کودتا، نفوذ، جاسوسی، انفجار و... به ترور مدیری جهادی و انقلابی همچون شهید فخری‌زاده آن هم در هفته مبارک بسیح و در آستانه سالگرد شهید سلیمانی، روی می‌آورد.

بیات با اشاره به اینکه فخری‌زاده تنها دانشمندی است که نخست‌وزیر رژیم صهینویستی در برنامه‌ای از آن نام برد، یادآور شد: خبر جانسوز شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در عین حال کلام نورانی امام امت را در ذهن متبادر می‌کند «ملتی که زن و مردش برای جانفشانی حاضرند و طلب شهادت می‌کنند، هیچ قدرتی با آن نمی‌تواند مقابله کند. کشوری که همه بیدار و همه مستعد برای شهادت هستند، اینها را از چه می‌ترسانند؟»

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه شهید فخری‌زاده به‌خوبی می‌دانست طبع یک انقلاب فداکاری است، افزود: لازمه یک انقلاب و حفظ آن شهادت و مهیا بودن برای شهادت است، روزی که خبر ترور و شهادت هم‌قطاران و شهدای هسته‌ای را می‌شنید در راه اعتلای مقصد که همان مکتب است خطر را به جان می‌خرید و به استقبال شهادت می‌شتافت.

این کارشناس ارشد علوم سیاسی با اشاره به اینکه فخری‌زاده با برخورداری از نعمت فرقان، حق از باطل را تشخیص می‌داد، یادآور شد: در جریان وقوع انقلاب اسلامی می‌دانست امروز منازعه بین اسلام و کفر است، اکنون نیز دعوا بر سر توان هسته‌ای و موشکی نیست هر چند مدعیان خلع سلاح هسته‌ای، خود بیش از ۴۵ هزار کلاهک هسته‌ای در اختیار دارند بلکه اختلاف بر سر عقیده است. غرب بر خلاف تبلیغات گسترده و نقاب دموکراسی به‌دنبال چپاول و غارت منافع ملل مظلوم و انقلاب اسلامی است که این شهید بزرگوار جهاد و عقیده را در هم آمیخت و در ارتقای دانش صلح‌آمیز هسته‌ای، صنایع دفاعی، اقدام مؤثر در ریشه‌کنی کووید ۱۹ و صدها خدمت ارزنده به بشریت آموزه‌های مکتبی خود در دفاع از اسلام به کار بست.

وی ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است این است که با چنین اعمال هماهنگ و ددمنشانه که دست تروریست آمریکای جنایتکار و اسرائیل خون‌آشام مشهود است، نه تنها در عزم و اراده ملت ایران خللی به‌وجود نمی‌آید بلکه ملت ما زنده‌تر می‌شود. یقینا راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و هر پرچمی از دست سرداری بیافتد سرداری دیگر برداشته و به میدان خواهد آمد.

بیات با بیان اینکه آمریکا و صحنه‌گردان اصلی سیاست داخلی و خارجی آن صهیونیسم خبیث بداند ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، گفت: آنچه به‌عنوان سؤال اصلی مطرح می‌شود این است که آیا می‌توان بر طبل مذاکره کوبید و با کدخدا که در عرف بین‌الملل جایگاه ندارد وارد گفتگو شد؟

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: هنر آن است که بی‌هیاهوی سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخیزد و خود را فدای هدف کند نه هوا و این هنر مردان خدا، مانند فخری‌زاده است.

انتهای پیام
captcha