کشور با حضور مردم در 9 دی بیمه شد
کد خبر: 3942838
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

کشور با حضور مردم در 9 دی بیمه شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به اینکه کشور با حضور مردم در 9 دی بیمه شد، بیان کرد: برای اینکه یک کشور از آسیب‌ها و کینه‌توری‌های دشمنان در امان بماند نیازمند مردم‌سالاری دینی و انقلاب مردمی است که این موضوع به‌عنوان یک فرهنگ باید جاری بوده و همواره به آن پرداخته شود.

کشور با حضور مردم در 9 دی بیمه شدمرتضی قائمی‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه 9 دی نماد بیداری، هوشیاری و انقلابی‌گری مردم ایران است، اظهار کرد: در سال 88 عده‌ای از دشمنان خارجی و وابستگان داخلی کشور را به لبه پرتگاه کشاندند که خوشبختانه بیداری و هوشیاری مردم برنامه غربی‌ها برای براندازی نظام را از بین برد و بر همه توطئه‌ها غلبه کرد.

وی با اشاره به اینکه روز 9 دی نماد تقید و التزام به ارزش‌هاست، یادآور شد: برای اینکه یک کشور از آسیب‌ها و کینه‌توری‌های دشمنان در امان بماند نیازمند مردم‌سالاری دینی و انقلاب مردمی است که این موضوع به‌عنوان یک فرهنگ باید جاری بوده و همواره به آن پرداخته شود.

قائمی تصریح کرد: برای صیانت از انقلاب باید همواره حضور مردمی در تمامی صحنه‌ها وجود داشته و از ارزش‌های که شهدا برای آن جان‌فشانی کرده‌اند حمایت کنند که لازمه این اتفاق زنده نگاه داشتن حماسه‌های مردمی همچون دفاع مقدس و 9 دی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: حفظ استقلال، حفظ کشور از توطئه‌های بیگانگان و خودکفایی کشور از دستاوردهای حضور حماسی مردم در 9 دی بود که کشور را به اقتدار و عزت فراملی رساند.

وی تأکید کرد: با حضور به‌موقع مردم در حماسه 9 دی فتنه‌ای که توسط دشمنان شکل گرفته بود برملا شد و دوباره وحدت به کشور بازگشت.

انتهای پیام
captcha