اهدای هزینه مراسم تشییع منجر به آزادی یک زندانی خانم در همدان شد
کد خبر: 3951289
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

اهدای هزینه مراسم تشییع منجر به آزادی یک زندانی خانم در همدان شد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادسازی یک خانم زندانی جرائم غیرعمد طی اهدای هزینه مراسم تشییع یک خانواده از شهرستان بهار خبر داد.

اهدای هزینه مراسم تشییع منجر به آزادی یک خانم در همدان شدیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یک خانم از کارمندان شهرستان بهار با مراجعه به ستاد دیه استان همدان هزینه مراسم تشییع پدر و مادرش را که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت شده بود به یک خانم نیازمند اهدا و زمینه آزادسازی وی را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه این خانم با مبلغ بدهی 24 میلیون تومان زندانی شده بود، افزود: این خانم کارمند از شهرستان بهار با اهدای پنج میلیون تومان زمینه آزادسازی وی را فراهم کرد.

روحانی‌منش اضافه کرد: یک خیر تهرانی هم که تمایلی به ذکر نامش ندارد با اهدای 10 میلیون تومان به آزادسازی این خانم کمک کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه مبلغ 9 میلیون تومان نیز ستاد دیه تأمین کرده است، تصریح کرد: این خانم بر اثر بدهی خود در حوزه تأمین اجاره و رهن مسکن زندانی شده بود.

روحانی‌منش در پایان گفت: به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، با مشارکت خیرین آزادسازی 42 زندانی جرائم غیر عمد در استان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha