برگزاری جشن‌های انقلابی و فاطمی در مدارس ملایر
کد خبر: 3951565
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
با همکاری حوزه علمیه حضرت زینب(س) و آموزش‌وپرورش؛

برگزاری جشن‌های انقلابی و فاطمی در مدارس ملایر

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) با بیان اینکه با هماهنگی با آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر قرار است جشن مجازی در پنج مدرسه شهرستان برگزار شود، گفت: این جشن‌ها با تولید محتوا از سوی حوزه علمیه خواهران شامل بصیرت‌افزایی فاطمی و گفتمان انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

همکاری حوزه علمیه حضرت زینب(س) با آموزش و پرورش ملایر در برگزاری جشن‌های انقلابی و فاطمیپروانه ترکمان اسدی، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب‌(س) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر نیز جشن‌های این ایام را به‌صورت مجازی و حضوری برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران ملایر اقدام به برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها با همکاری دیگر نهادها در این ایام کرده است، گفت: هم‌زمان با 12 بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام راحل به وطن زنگ انقلاب بر سر مزار شهید گمنام حوزه نواخته و مزار این شهید والامقام غبارروبی و گل‌باران شد.

ترکمان اسدی همچنین از برگزاری جشن حضوری برای بانوان هم‌زمان با سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) در حوزه علمیه خواهران ملایر خبر داد و گفت: این جشن با هماهنگی ستاد ملی کرونا شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت حدود 30 نفر برگزار و شامل سخنرانی، مولودی‌خوانی و سایر برنامه‌های متنوع خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه با هماهنگی با آموزش‌وپرورش شهرستان ملایر نیز قرار است جشن مجازی در پنج مدرسه شهرستان برگزار شود، تصریح کرد: این جشن‌ها با تولید محتوا از سوی حوزه علمیه خواهران شامل بصیرت‌افزایی فاطمی، گفتمان انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی و... در فضای مجازی انجام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) همچنین از برگزاری نمایشگاه کارهای دستی بانوان طلبه این حوزه در این ایام خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز در حوزه برپا خواهد شد.

ترکمان اسدی با بیان اینکه سایر برنامه‌های فرهنگی نیز در این ایام در حوزه صورت خواهد گرفت، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی اعزام مبلغه را نداریم، اما با همکاری بسیج جامعه زنان شهرستان در فضای مجازی همکاری لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌ها در ایام دهه فجر خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha