«سید جواد» مستند مرد انقلابی همدان تدوین شد
کد خبر: 3963610
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

«سید جواد» مستند مرد انقلابی همدان تدوین شد

مستندساز همدانی از اتمام ساخت مستند «سید جواد» در همدان خبر داد و گفت: این مستند برشی از زندگی سید جواد حجازی است که به معرفی شخصیت و خدمات او در همدان می‌پردازد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، علی آقامحمدی، کارگردان مستند «سید جواد» با بیان اینکه سید جواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است، گفت: مستند 30 دقیقه‌ای «سید جواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی او و خدمات ارزنده‌اش می‌پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

«سید جواد» مستند مرد انقلابی همدان تدوین شد

کارگردان مستند «سید جواد» با بیان اینکه این مستند به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی پرداخته است، افزود: مبارزات انقلابی و تبعید سید جواد به خراسان و آشنایی وی با مقام معظم رهبری، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، تقدیم دو شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

«سید جواد» مستند مرد انقلابی همدان تدوین شد

وی با اشاره به اینکه سید جواد حجازی پدر دو شهید است، تصریح کرد: احداث دارالایتام مهدیه همدان، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آن‌ها به پایتخت، فعالیت‌های کشاورزی و دامداری جهت رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه ازجمله فعالیت‌های سید جواد حجازی در این مستند است.

یادآور می‌شود، این مستند با نظر خانواده این فرد جهادی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و پس از رایزنی‌ها از شبکه‌های کشوری سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha