شماره رازآلود ۱۱۱۱ در بیان رئیس جنبش حماس
کد خبر: 3974860
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

شماره رازآلود ۱۱۱۱ در بیان رئیس جنبش حماس

یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه در کنفرانس مطبوعاتی ضمن تشریح مذاکرات مقاومت با هیئت امنیتی مصر، بر آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با هر تجاوزی تأکید کرد. وی همچنین تصریح کرد مقاومت آماده است تا مذاکرات در زمینه تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی را از سر بگیرد.

به گزارش ایکنا به نقل از رؤیا الاخباری، یحیی سنوار، رئیس جنبش حماس در نوار غزه در کنفرانس مطبوعاتی تصریح کرد که شماره ۱۱۱۱ را به یاد بسپارید و به زودی ماهیت و تفاصیل آن را خواهید دانست. این شماره را از ما، گردان‌های قسام و مقاومت به یاد داشته باشید.

در این کنفرانس که امروز دوشنبه و پس از دیدار هیئت امنیتی مصری از نوار غزه صورت گرفت، سنوار بیان کرد که با این هیئت درباره جزئیات آتش‌بس و همچنین جنایات دشمن در حق مردم غزه به گفتگو پرداخته است. وی افزود که مقاومت در بهترین حالت خود قرار دارد و دست ما بر روی ماشه است تا پاسخ هر تجاوزی را بدهیم. وی در ادامه افزود ما از مصری‌ها و دیگر رهبران جهان خواستیم که زمینه‌های انفجار وضعیت در فلسطین را از بین برده و با اقدامات اشغالگران در هتک حرمت مسجدالاقصی مقابله کنند.

وی اشاره کرد که با هیئت مصری درباره پرونده بازسازی غزه و کمک‌های بین‌المللی برای بازسازی نوار غزه گفتگو کرده‌اند. سنوار تأکید کرد که فضای بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت از فلسطینیان شکل گرفته و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

رئیس جنبش حماس در نوار غزه در زمینه پرونده مبادله اسرا نیز تأکید کرد که مقاومت فلسطین شرایط خود را بر دشمن تحمیل کرده است و در آینده شاهد معامله‌ای برای آزادی اسرا خواهیم بود. وی افزود که این پرونده شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی بوده است، اما عدم استقرار دولتی معین در اسرائیل سبب شده است تا این پرونده فعلاً راکد باشد. وی در پایان از آمادگی حماس برای از سر گرفتن گفت‌وگوها درباره پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام
captcha