شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم
کد خبر: 3978357
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم

فرماندار مراغه اظهار کرد: شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و انتظار می‌رود که استقبال و میزان مشارکت در این انتخابات لحظه به لحظه افزایش یابد.

شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای هستیمسیدعلی موسوی، فرماندار مراغه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ملت آگاه ایران در حقیقت با حضور پرشور و مشارکت خود در عرصه انتخابات در راستای بقای انقلاب و صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی گام برمی‌دارند.

وی گفت: جمعی از مردم فهیم مراغه همگام با ملت ایران از اولین ساعت‌های اخذ آرا به تأسی از رهبر معظم انقلاب در پای صندوق‌ها حاضر شدند تا در خلق حماسه حضور در کنار سایر ایرانیان باشند.

موسوی اضافه کرد: در این شهرستان ۲۲۰ شعبه اخذ رأی آماده دریافت آرای مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا است و در این دوره از انتخابات احراز هویت شرکت‌کنندگان به صورت آنلاین انجام و آرای آنان در صحت و سلامت کامل اخذ می‌شود.

فرماندار مراغه افزود: شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و انتظار می‌رود که استقبال و میزان مشارکت در این انتخابات لحظه به لحظه افزایش یابد.

موسوی ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد صندوق و شعبه‌های رأی در این شهرستان به دلیل شیوع بیماری کرونا و نیز با توجه به افزایش تعداد رای‌دهندگان در ساعت‌های آینده، شرکت‌کنندگان به شعبه‌های خلوت‌تر در سطح شهر و روستا هدایت خواهند شد.

وی اضافه کرد: در تمامی شعبه‌های اخذ رأی شهرستان تدابیر و موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است تا در کنار خلق حماسه حضور، از سلامت مردم نیز صیانت شود.

انتهای پیام
captcha