جوایز برندگان «نخستین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک» اهدا شد
کد خبر: 3983952
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

جوایز برندگان «نخستین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک» اهدا شد

شهردار کرمان طی آیینی، لوح و مدال برندگان «نخستین جشنواره‌ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان را به برندگان کرمانیِ این مسابقه اهدا کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان طی آیینی با حضور شهردار کرمان، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مدیر امور بانوان شهرداری و خانواده‌های برندگان در روز سه‌شنبه22 تیرماه لوح و مدال برندگان «نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان به برندگان کرمانیِ این مسابقه اهدا شد.

سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در این آیین با تشکر از تمام کودکانی که در این جشنواره شرکت کردند؛ بیان کرد: امیدوارم این رویداد هرساله ادامه پیدا کند و کودکان کرمانی هم برای شهر، استان و کشور افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری یک رویداد بین‌المللی، به‌خصوص در شرایط کرونایی، کاری دشوار است؛ بنابراین، از همکاران خودم که در برگزاری این رویداد تلاش کردند، سپاسگزارم.

محمد جهانشاهی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این آیین گفت: همه ما در شهر و استان کرمان و کشور ایران، به شما کودکان موفق و پرتلاش افتخار می‌کنیم و از والدینی هم که در این راه به کودکان خود کمک می‌کنند تا استعدادهای آن‌ها بارور شود، تشکر می‌کنیم.

جهانشاهی افزود: این یاری و هدایت والدین به کودکان بسیار پسندیده و مهم است؛ چراکه هم تجربه و هم اندوخته‌ای برای خود کودکان به‌وجود می‌آورد و هم برای شهر، شهروندانی آگاه، موفق، اهل فکر و حفظ میراث فرهنگی و تاریخی در آینده تربیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رویداد جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان، از حاشیۀ شهر کرمان تا کشورهای دوردست و شهرها و روستاهایش را دربرگرفت، گفت: 38 کشور در این رویداد شرکت کردند که برای سال اول برگزاری، خوب بود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: این کودکان در تاریخ شهر کرمان و این جشنواره، به‌عنوان اولین برندگان خواهند ماند.

جهانشاهی با بیان اینکه سعی کردیم لوح و جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره، برگرفته از فرهنگ شهر کرمان و تلفیقی از صنایع دستی، هنر و آرزوی کرمانی‌ها نسبت به محیط پیرامون خود باشند، گفت: لوح تقدیر و جوایز برندگان خارج از کشور نیز به‌زودی بعد از چاپ مجلۀ این جشنواره اهدا خواهد شد؛ ضمن اینکه آثار برگزیده و منتخب این جشنواره در سطح شهر، در تابلوهای شهری و نیز در نمایشگاهی به همین مناسبت به‌زودی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، در این آیین توسط شهردار کرمان به «طاها صفا» برنده‌ مدال طلای 5 تا 8 سال این جشنواره، «دیبا عرب‌پور» برنده‌ مدال طلای بخش داوری کودک 12 تا 15 سال، «نازنین زهرا سلجوقی‌نژاد» برنده مدال برنز داوری کودک 9 تا 11 سال و «رها ودودی» مدال نقره بخش داوری کودک 9 تا 11 سال که این افتخار را در بین 300 شرکت‌کننده نهاییِ راه‌یافته به این جشنواره کسب کرده بودند، مدال و لوح اهدا شد.

انتهای پیام
captcha