فراخوان جشنواره ادبی یوسف در همدان منتشر شد
کد خبر: 3988119
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

فراخوان جشنواره ادبی یوسف در همدان منتشر شد

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از انتشار فراخوان دهمین جشنواره ادبی یوسف در استان همدان خبر داد.

فراخوان جشنواره ادبی یوسف در همدان منتشر شدمحمد برخوردار، مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این جشنواره در زمینه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و در بخش‌های مختلف بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه داستان شهیدان، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای موضوعی این جشنواره دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است، گفت: محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد و از آثار منتخب در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: داستان‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه‌ای منتشر شده باشد، آثار به‌صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات و یگان‌ها توجه شود همچنین استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

برخوردار اظهار کرد: نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، شماره تماس باید در انتهای اثر درج شود.

وی گفت: داستان‌های منتخب استان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال خواهد شد همچنین آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 شهریورماه 1400 آثار خود را به دفتر مدیرت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در همدان، بلوار سردار سلیمانی(بعثت)، نرسیده به استانداری، مابین خیابان شکریه و هنرستان به کد پستی 6516759457 و یا از طریق واتساپ به شماره تلفن 09301010811 ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha