بررسی رادیویی اولین کتاب جهادگران سلامت در همدان
کد خبر: 3988391
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

بررسی رادیویی اولین کتاب جهادگران سلامت در همدان

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از بررسی رادیویی اولین کتاب تدوین شده در حوزه جهادگران عرصه سلامت در استان خبر داد.

بررسی رادیویی اولین کتاب جهادگران سلامت در همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین کتاب جهادگران عرصه سلامت در استان همدان، امروز، 13 مردادماه در یک برنامه رادیویی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: کتاب «ایستاده در مه» به نویسندگی لیلا گودرزیان‌فرد و مصاحبه‌گری عاطفه ابرار پیراسته خبرنگار ایکنای همدان انجام شده است که به‌عنوان اولین بار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و به‌عنوان دومین کتاب کشور در زمینه فعالیت جهادگران عرصه سلامت به رشته تحریر درآمده است.

برخوردار گفت: این برنامه رادیویی امروز، ساعت 16 از موج FM، ردیف 94 مگاهرتز با حضور نویسنده و مصاحبه‌گر کتاب و همچنین با حضور یکی از راویان کتاب پخش خواهد شد.

وی تأکید کرد: کتاب ایستاده در مه به بیان خاطرات دو بانوی همدانی در زمینه تغسیل و تدفین اموات کرونایی می‌پردازد که در این برنامه ضمن معرفی کتاب به جامعه ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: با تدوین کتاب‌هایی همچون کتاب ایستاده در مه ضمن معرفی تلاش‌های این جهادگران به جامعه، فرهنگ ایثار نیز در کشور ترویج و به‌عنوان الگو به جامعه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha