تهیه 110 بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند همدانی
کد خبر: 3996058
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
در پویش «مهر و ماه»؛

تهیه 110 بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند همدانی

مسئول هیئت زینبیون همدان از اجرای پویش «مهر و ماه» به همت فعالان رسانه‌ای این استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید جمعی از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان در راستای کمک مؤمنانه، پویش اهدای ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار برای کودکان نیازمند را آغاز کردند.

تهیه 110 بسته نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند همدانیغلامرضا فریدونی، مسئول هیئت زینبیون (فعالان رسانه‌ای استان همدان) در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان از اجرای پویش مهر و ماه در استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید جمعی از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان در راستای کمک مؤمنانه، پویش اهدای ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار برای کودکان نیازمند را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه به‌ علت شیوع کرونا بخشی از کلاس‌های آموزشی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان به گوشی هوشمند، در صورتی که خیرین گوشی هوشمند قابل استفاده در منزل دارند می‌توانند به این پویش اهدا کنند.

مسئول هیئت زینبیون همدان با بیان اینکه تاکنون مبلغ هشت میلیون تومان جمع‌آوری‌ شده است، افزود: پیش‌بینی شده تا حدود 30 میلیون تومان کمک دریافت شود و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۲۲۲۹۱۰۸۸۲۶۰۲۲۷ نزد بانک پاسارگاد به نام خسرو نوروزی منعم واریز کنند.

وی اظهار کرد: باتوجه به ارتباط گسترده اعضای هیئت با مساجد و قشرهای هدف، کودکان نیازمند شناسایی شده‌اند که در این پویش اولویت با کسانی است که تحت پوشش خیریه‌ای نباشند.

فریدونی توضیح داد: خیران می‌توانند کالاهای اهدایی خود برای این پویش را به چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی، دفتر روزنامه کیهان در ساعات اداری تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه مهلت تحویل اقلام تا ۲۰ شهریور جاری است، گفت: بسته‌ها در 25 شهریورماه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مسئول هیئت زینبیون همدان ادامه داد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با یکی از خانواده شهدای همدان و همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید همدانی برنامه‌ای بر سر مزار شهید برگزار می‌شود.

وی در پایان توضیح داد: با توجه به نام هیئت، محتوای مراسم‌ آن به گونه‌ای است که به بررسی رسالت حضرت زینب(س) در واقعه کربلا می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha