برگزاری جشنواره «پرواز پروانه‌ها» در همدان
کد خبر: 3999257
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

برگزاری جشنواره «پرواز پروانه‌ها» در همدان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری جشنواره «پرواز پروانه‌ها» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در این کانون برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «پرواز پروانه‌ها» در همدانبهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره «پرواز پروانه‌ها» به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در این برنامه از شماری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به نمایندگی از همه پیشکسوتان تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه امروز، 31 شهریورماه از ساعت 10 تا 11:30 برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، خاطره نمایش دفاع مقدس، سرود نمایش حماسی و قصه‌گویی دفاع مقدس از جمله برنامه‌های دیگر کانون در این جشنواره خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: این برنامه در محل شهرک مدنی، روبروی کلانتری و در مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آیت‌الله مدنی برگزار می‌شود که شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در محل حاضر شوند و از برنامه استفاده کنند.

ضرابی‌زاده در پایان گفت: این برنامه با هدف آشنایی نسل جوان با رشادت‌های جوانان دهه‌های گذشته در دوران دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha