مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «یوسف» در همدان تمدید شد
کد خبر: 3999301
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «یوسف» در همدان تمدید شد

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان از تمدید زمان شرکت در دهمین جشنواره ادبی یوسف تا 15 مهرماه در استان خبر داد.

جشنواره ادبی «یوسف» در همدان تمدید شدمحمد برخوردار، مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بیان کرد: شرکت در دهمین جشنواره ادبی یوسف تا 15 مهرماه در استان تمدید شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره در زمینه داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و در بخش‌های مختلف بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه (داستان شهیدان)، برگزار می‌شود.

مدیر دفتر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه محورهای موضوعی این جشنواره در زمینه‌های دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است، گفت: محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد و از آثار منتخب در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

برخوردار به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: داستان‌های ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک و یا نشریه‌ای منتشر شده باشد، آثار به‌صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان در عملیات و یگان‌ها توجه شود همچنین استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی امتیاز ویژه‌ای خواهد داشت.

وی اظهار کرد: نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، شماره تماس باید در انتهای اثر درج شود. داستان‌های منتخب استان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال خواهد شد. همچنین آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌ای به چاپ خواهد رسید.

برخوردار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مهرماه 1400 آثار خود را به دفتر مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در همدان، بلوار سردار سلیمانی (بعثت)، نرسیده به استانداری، مابین خیابان شکریه و هنرستان به کدپستی 6516759457 و یا از طریق واتساپ به شماره 09301010811 ارسال کنند.

وی در پایان با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره شده است، یادآور شد: شمار شرکت‌کنندگان و کیفیت آثار آن‌ها پس از پایان زمان شرکت در جشنواره اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha