دیدار فعالان رسانه‌ای همدان با خانواده شهید مدافع سلامت
کد خبر: 4019934
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

دیدار فعالان رسانه‌ای همدان با خانواده شهید مدافع سلامت

اعضای هیئت زینبیون فعالان رسانه‌ای استان همدان با خانواده شهید مدافع سلامت «سیده‌زهرا موسوی ارفع» دیدار کردند.

دیدار هیئت زینبیون همدان با خانواده شهید مدافع سلامتبه گزارش ایکنا از همدان، هیئت زینبیون اصحاب رسانه همدان همزمان با میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) با خانواده شهید «سیده‌زهرا موسوی ارفع» از شهدای مدافع سلامت استان دیدار و از آن‌ها تجلیل کردند.

غلامرضا فریدونی، رئیس هیئت زینبیون همدان در این دیدار ضمن تکریم جایگاه و مقام پرستار با اشاره به اینکه پرستاران در بحران کرونا به رسالت خود به‌خوبی عمل کردند، اظهار کرد: کار پرستاران نماد ایثار، خدمت صادقانه و انسان‌دوستی است.

وی افزود: پرستاری از یک بیمار در منابع دینی ما بسیار سفارش شده و اجر بسیاری برای تلاشگران این عرصه عنوان شده است.

فریدونی به حدیثی از معصوم در رسیدگی به بیمار و قضای حوائج او اشاره کرد و گفت: برای هر موضوعی معیاری است و معیار ثواب در دین اسلام حج و طواف منظور شده است و بر این اساس عنوان شده کسی که حوائج مؤمنی را مرتفع کند ثواب طواف را برده است و همان‌طور که می‌دانیم در یک طواف شش هزار حسنه برای فرد نوشته می‌شود و شش هزار گناه او پاک می‌شود.

رئیس هیئت زینبیون همدان در ادامه با بیان اینکه کار پرستاران در بخش بیماران کرونایی ورود به عرصه آگاهانه‌ ایثار و فداکاری است، گفت: کسی که با آگاهی به همه جوانب خطر و مشکلاتی که در این عرصه به‌ویژه در دوران کرونا وجود دارد ایثارگرانه در این جبهه حضور یافته نزد خداوند متعال جایگاه والاتری خواهد داشت.

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب(س) ابراز امیدواری کرد که این شهید والامقام همنشین اسوه و الگوی کربلایی خود باشد و فرزندان و خانواده او که حالا رنج بی‌مادری را متحمل شده‌اند نزد خداوند مأجور بوده و عاقبت‌به‌خیر شوند.

فریدونی دیدار با خانواده شهدا را گامی در جهت تکریم آن‌ها و حفظ جایگاه ایثار در جامعه دانست و افزود: دیدار با خانواده شهیدان جهت تکریم آنها و باقی ماندن ارزش‌های والای فداکاری و فرهنگ و ایثار بر هر یک از ما وظیفه است تا در مسیر نشر این ارزش‌های گران‌قیمت و اشاعه این فرهنگ والا قدم برداشته باشیم.

در پایان این دیدار با اهدای هدایا از خانواده شهید موسوی ارفع که در سال 99 بر اثر ابتلا به کرونا طی خدمت در عرصه سلامت بیمارستان فرشچیان سینا همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha