سوگواره «شعر فاطمیه» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4024214
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

سوگواره «شعر فاطمیه» در اسدآباد برگزار می‌شود

مسئول هیئت شهدای گمنام اسدآباد از برگزاری مراسم سوگواره «شعر فاطمیه» در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور 10 تن از شاعران آئینی استان برگزار می‌شود.

سوگواره شعر فاطمیهفرامرز لطیفی، مسئول هیئت شهدای گمنام اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی سه هزار پوستر طراحی شده توسط این هیئت در اختیار عموم مردم شهیدپرور شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هزینه این پوسترها از سوی خود هیئت تأمین شده است و این اقدام به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که نماد آن حاج قاسم سلیمانی است صورت می‌گیرد.

لطیفی یادآور شد: این هیئت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و جهادی اقداماتی را در طول سال انجام می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به توزیع غذا در بین نیازمندان شهرستان، برگزاری ایستگاه صلواتی و توزیع گوشت قربانی در ایام مراسم‌ مذهبی اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم سوگواره «شعر فاطمیه» در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم، 16 دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه(س) از ساعت 10 تا 12 ظهر ویژه عموم مردم در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور شاعرهای آئینی استان برگزار می‌شود.

لطیفی با اشاره به شاعران آئینی حاضر در این سوگواره گفت: آقایان روح‌الله رستمی، استاد متقی، خانم‌ها محمودیه، قاسمی و خاکریزی از اسدآباد و آقایان صدرالدینی، محمد پیله‌ور و علی‌اصغر حمدیه و خانم نوروزی از همدان در این برنامه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha