برپایی نمایشگاه خوشنویسی در اسدآباد
کد خبر: 4033634
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در اسدآباد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد ضمن اعلام برنامه‌های چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان از برگزاری نمایشگاهی از آثار دو خوشنویس اسدآبادی خبر داد.

رضا قاسمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت دهه فجر از 12 تا 22 بهمن برپاست، آثاری از دو خوشنویس ممتاز اسدآبادی، آقای کریم حمیدی و خانم مریم عطایی به همراه عکس‌های انقلاب اسلامی گذارده شده است.

وی از اجرای برنامه شعر انقلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی هنری با حضور شعرای اسدآباد و محوریت انجمن ادبی چکامه فردا 15 بهمن برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد همچنین از برنامه‌های شعرخوانی، سرود و جنگ شادی در 12 کانون فرهنگی و هنری شاخص شهر و روستا خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه فرهنگ روستا در روستاهای ملحمدره و ترخین‌آباد همراه با اجرای موسیقی در 2 بخش و شعرخوانی و تجلیل از خادم فرهنگ و هنر روستا برگزار می‌شود.

وی از برگزار کنسرت موسیقی پاپ با حضور مهدی احمدوند در 22 بهمن خبر داد و گفت: این کنسرت همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22بهمن برگزار می شود.

قاسمی مسئول کمیته فرهنگی ستاد برگزاری دهه فجر گفت: برگزاری جشن شاخص فرهنگی در مسجد جامع طویلان سفلی، مسابقه کتابخوانی مساجد، اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی و هنری در شهر و روستا، توزیع 500 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی در بین نیازمندان شناسایی شده، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر وگرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اداره ارشاد این شهرستان اسدآباد برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha