توزیع 110 بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی
کد خبر: 4035897
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
به نیابت از حضرت علی(ع)

توزیع 110 بسته معیشتی در بین نیازمندان اسدآبادی

نماینده مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد گفت: در آستانه میلاد مولی‌الموحدین علی(ع) 110 بسته معیشتی در بین ایتام و نیازمندان اسدآباد توزیع می‌شود.

مرکز نیکوکاری امام رضا پالیزحجت‎‌الاسلام محمدرضا سهرابی، نماینده مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در آستانه میلاد مولی‌الموحدین علی(ع) 110 بسته معیشتی در بین ایتام و نیازمندان اسدآباد به نیابت از امام علی(ع) توزیع می‌شود.

وی افزود: این اقدام با همکاری کمیته امداد استان و گروه جهادی «نذر واره 72 خوان احسان حسینی» صورت می‌گیرد. خیران در صورت تمایل به مشارکت در این طرح به نیابت از حضرت علی(ع) می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950194739 به‌ نام مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) شهر پالیز واریز کنند.‌

سهرابی با اشاره به اینکه هر خیر با شرکت در این طرح به نیت مولا دل یک یتیم را در روز پدر شاد می‌کند، گفت: این مرکز نیکوکاری در سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نیز همزمان با ۶۰ شهر کشور ۱۴ دیگ غذای نذری بین ایتام و ‌نیازمندان توزیع کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این گروه جهادی در ایام شیوع کرونا، یادآور شد: توزیع ماسک و ضدعفونی معابر عمومی به‌صورت داطلبانه از اقدامات این مرکز نیکوکاری بوده است.

انتهای پیام
captcha