برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جایزه قرآن دبی
کد خبر: 4048248
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی جایزه قرآن دبی

بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه قرآن دبی با حضور قاریانی از کشورهای مختلف اسلامی از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا 15 این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از الخلیج، بیست و پنجمین دوره  مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی، هر شب ساعت 21 با حضور گسترده مخاطبان در سالن سمپوزیوم فرهنگ و علم منطقه الممزر دبی در حال برگزاری است.

ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته سازماندهی جایزه بین‌المللی قرآن دبی، گفت: این جایزه طی بیست و پنج سال گذشته فعالیت‌ها و رویدادهای قرآنی بسیاری را ارائه کرده است و فعالیت‌های آن در طول سال انجام می‌شود.

احمد الزاهد، یکی از اعضای کمیته برگزاری و سخنگوی رسمی جایزه بین‌المللی قرآن کریم دبی، تأکید کرد: این کمیته جوایز روزانه‌ای برای مردان، زنان، بزرگسالان و کودکان از بین تماشاگران حاضر در مسابقه اختصاص داده است که با توزیع شماره در بین کسانی که وارد مسابقه می‌شوند اعطا و در پایان روز قرعه‌کشی 10 جایزه مالی توزیع می‌شود. این جوایز علاوه بر جوایز غیر نقدی است که برای مسابقات تلفنی به منظور تشویق مردم به حضور و شرکت در مسابقه اهدا می‌شود و این ابتکار، با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است.

وی تصریح کرد: برای هر دوره بین 50 تا 100 هزار درهم امارات جایزه در نظر گرفته شده و روزانه بین 300 تا 400 نفر بیننده در محل مسابقات حاضر می‌شوند. این مسابقات از اول رمضان آغاز شده و تا 15 ماه مبارک ادامه دارد. 

این دوره مسابقات با مشارکت اتباع 69 کشور عربی و اسلامی و نیز اتباع خارجی مقیم امارات که از سوی مقامات ذی‌صلاح کشورشان به عنوان نماینده در این مسابقه تأیید رسمی شده‌اند، در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha