برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات مددجویان کمیته امداد در اسدآباد
کد خبر: 4050122
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و تولیدات مددجویان کمیته امداد در اسدآباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) اسدآباد از برگزاری نمایشگاه و بازارچه عرضه توانمندی‌ها و تولیدات اشتغال‌زا و خودکفایی مددجویان این شهرستان خبر داد.

مددجویان کمیته امدادبهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری نمایشگاه و بازارچه عرضه توانمندی‌ها و تولیدات اشتغال‌زا و خودکفایی مددجویان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان ‌با جشن رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) از امروز ۲۸ فروردین‌ماه به مدت هفت روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ واقع در میدان امام، روبروی بانک کشاورزی، سالن‌ دبیرستان خلیج فارس برگزار می‌شود.

لطفی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۱۲ غرقه در زمنیه زنبوداری، خیاطی، قالیبافی، دامداری و... است، ادامه داد: واحد خودکفایی و اشتغال شهرستان در سال گذشته برای ۷۹۳ نفر با هزینه
یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال آموزش‌های فنی، حرفه‌ای مقدماتی و پایدارسازی را برگزار کرده است.

وی افزود: چهار میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال کمک هزینه بلاعوض به ۲۶۴ نفر که طرح‌های دامداری آنان دچار آسیب از خشکسالی شده بود پرداخت شد. به‌کارگیری ۶۱ نفر از مددجویان در شرکت‌ها، کارخانجات و مراکز کار نیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

لطفی ادامه داد: وام اشتغال در زمینه‌ دامداری، کشاورزی، زنبورداری، حمل و نقل، خیاطی، قالیبافی، عکاسی، مشاغل خانگی، بوتیک، مکانیکی و... به تعداد ۴۵۷ نفر با هزینه ۲۴۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در سال گذشته پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان در صورت به‌کارگیری و بیمه کردن مددجویان، گفت: کارفرمایان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۱۳۹۴۵۳-۰۸۱ واحد خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha