نماز عید فطر در 50 نقطه ملایر برپا می‌شود
کد خبر: 4054051
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

نماز عید فطر در 50 نقطه ملایر برپا می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با عید سعید فطر نماز این عید در 50 نقطه مختلف شهرستان ملایر با حضور مبلغان و روحانیون اقامه می‌شود.

نماز عید فطرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر نماز این عید در 50 نقطه مختلف شهرستان ملایر با حضور مبلغان و روحانیون اقامه می‌شود.

وی از برپایی نماز عید در مسجد جامع شهر ملایر خبر داد و گفت: نماز عید فطر ملایر به امامت حجت‌الاسلام برقراری، ساعت 7 صبح برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بر حضور با شکوه مردم در نماز عید فطر تأکید کرد و گفت: مردم مؤمن ملایر نیز همانند حماسه روز قدس در نماز عید فطر نیز حاضر شده و پاداش یک ماه بندگی و عبادت در ماه رمضان را از خداوند طلب می‌کنند. در کنار همه این برنامه‌ها هیئت‌های مذهبی هم برنامه‌های دینی و مذهبی خود را در این ایام دارند.

نجفی همچنین از برپایی جشنواره‌های جزءخوانی ختم قرآن کریم در روز عید فطر در مساجد ملایر خبر داد و گفت: اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات مختلف قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان، مسابقات دینی و اعتقادی، حلقه‌های معرفت نیز از دیگر برنامه‌های عید فطر در شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری زکات فطره نیز در مساجد و پایگاه‌های جمع‌آوری با محوریت کمیته امداد به صورت هدفمند در عید فطر انجام خواهد شد، تصریح کرد: دیدار با علما، روحانیون، بزرگان و سادات شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های عید سعید فطر در ملایر خواهد بود.

نجفی یادآور شد: قرائت دعای صحیفه سجادیه دعای طلب باران نیز هم‌زمان با برنامه‌های عید فطر در سطح مساجد برای نزول رحمت الهی از برنامه‌های این ایام فرخنده در شهرستان ملایر است.

انتهای پیام
captcha