دومین دوره مسابقات «همراه با نور ولایت» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4056319
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

دومین دوره مسابقات «همراه با نور ولایت» در ملایر برگزار می‌شود

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از ادامه برگزاری سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» با همکاری کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج‌البلاغه ملایر از سه ماه پیش شروع شده و قرار است ادامه داشته باشد، گفت: این مسابقات به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول این مسابقات در ماه شعبان، بیان کرد: در این مسابقه بیش از دو هزار و 800 نفر از سراسر کشور شرکت کردند و از بین پاسخ‌های صحیح 50 نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: مرحله اول این مسابقات از حکمت ۱ تا ۴۰ نهج‌البلاغه ترجمه محمد دشتی و به‌صورت مجازی برگزار شد و با توجه به استقبال خوبی که شد ادامه این مسابقات نیز به‌صورت فصلی برگزار می‌شود.

یارمحمدی از برگزاری مرحله دوم این مسابقات خبر داد و گفت: مرحله دوم از حکمت 41 تا 80 نهج‌البلاغه ترجمه دشتی است که این مسابقه نیز به‌صورت آنلاین در سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به آدرس www.idomalayer.ir مراجعه کنند.

یارمحمدی افزود: پس از انتخاب برگزیدگان به ترتیب به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم دو میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم به هر نفر یک میلیون ریال و نفر یازدهم تا سی‌ام نیز هر کدام ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: این مسابقات تا پایان حکمت‌ها به‌صورت 40 حکمت در هر مرحله برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha