کالاهای مشمول هدفمندی یارانه‌ها در بازار تویسرکان موجود است
کد خبر: 4057408
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

کالاهای مشمول هدفمندی یارانه‌ها در بازار تویسرکان موجود است

فرماندار تویسرکان اعلام کرد: همه کالاهای اساسی مشمول طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در سطح بازار موجود است و با توزیع ۲۵ تن روغن در فروشگاه‌ها مشکل برای تهیه این کالا در شهرستان وجود ندارد.

حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکانحسین افشاری، فرماندار شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به پیگیری مستمر ستاد تنظیم بازار در شهرستان، اظهار کرد: در جهت تأمین و توزیع کالاهای اساسی در راستای اجرای دقیق طرح مردمی کردن یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن، همه کالاهای اساسی مشمول طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در سطح بازار موجود است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌ها به‌صورت مستمر و ساعتی انجام و آخرین وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی رصد می‌شود تا در صورت ضرورت بلافاصله اقدامات لازم انجام شود، گفت: میزان کمبود در زمینه روغن مایع و سرخ کردنی نیز پیگیری و ۲۵ تن روغن مایع در سطح فروشگاه‌های تویسرکان توزیع شد.

افشاری گفت: تصمیم راهگشا و مؤثری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوا جهت اختیارات تعزیرات حکومتی و تشدید مجازات و افزایش جرائم گرفته شده است و متخلفین تا پنج برابر مبلغ جرائم قبلی جریمه می‌شوند و بدون هیچ‌گونه اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت حقوق مردم از سوی واحد‌های تولیدی، صنفی و توزیعی، اظهار کرد: انتظار می‌رود صاحبان واحد‌های تولیدی، صنفی و توزیعی که غالباً انسان‌هایی شریف و منصف هستند، خودشان مانع از سوءاستفاده‌های عده‌ای معدود و زیاده‌خواه در بازار شوند تا استفاده از ابزارهای تنبیهی نیاز نشود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به گله‌مندی شهروندان در خصوص ساعات پخت نانوایی‌ها و کیفیت نان، گفت: با تشکیل گشت‌های مشترک به‌صورت دقیق و مستمر در حال پیگیری هستیم و با هرگونه‌ تخلف هم در زمینه عدم رعایت ساعت کار، کیفیت نان و جلوگیری از خروج آرد از چرخه پخت نان قطعاً برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha