ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همدان تا پایان خردادماه تمدید شد
کد خبر: 4058848
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همدان تا پایان خردادماه تمدید شد

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از تمدید مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شد.

ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران همدان تا 25 خردادماه تمدید شدراضیه عظیمی‌فر، معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از تمدید ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه استان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران که تا پایان اردیبهشت مهلت داشت تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقه‌مند با مدرک دیپلم و بالاتر دانشجوی طلبه می‌پذیرد، افزود: این پذیرش با ظرفیت ۴۰۰ نفر و در سه سطح انجام می‌شود، این سطوح شامل سطح دو معادل لیسانس، سطح سه معادل فوق‌لیسانس و سطح چهار معادل دکتری است.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان بیان کرد: شرکت‌کنندگان پس از طی مراحل ثبت‌نام خود، ۱۷ تیرماه سال‌ جاری در آزمون که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و پس از آن باید یک دوره مصاحبه را گذرانده و پس از قبولی به‌عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی http://www.paziresh.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عظیمی‌فر با بیان اینکه پذیرش سطح دو از بین علاقه‌مندان با مدرک سیکل، دیپلم و بالاتر انجام می‌شود، بیان کرد: سطح سه در رشته‌های تفسیر، علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام اسلامی و اخلاق و تربیت اسلامی از دانش‌آموختگان سطح دو داوطلب می‌پذیرد. همچنین سطح چهار حوزه خواهران، امسال برای اولین بار در رشته فقه خانواده از دانش‌آموختگان سطح سه طلبه می‌پذیرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان همچنین از برگزاری آزمون جذب اساتید و رقابت علمی دانش‌آموختگان مقاطع تکمیلی برای تدریس در مدارس علمیه خواهران سطح دو استان خبر داد و گفت: این آزمون کتبی به‌صورت همزمان در سراسر کشور در ۲۲ عنوان درسی از گرایش‌های مختلف، در مؤسسه آموزش عالی حوزوی فدک با حضور ۳۶ متقاضی تدریس برگزار شد.

عظیمی‌فر بیان کرد: برگزاری آزمون کتبی، اولین مرحله از مراحل جذب اساتید بوده و داوطلبین پس از گذراندن مرحله اول و موفقیت در آزمون، به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام
captcha