برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه ملایر
کد خبر: 4061585
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت در سطح شش بقعه متبرکه و شاخص این شهرستان خبر داد.

ابوذر عباسی رئیس اوقاف ملایرحجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سطح بقاع متبرکه و مساجد شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جشن ویژه روز دختر با عنوان «ماه‌دخت» با برنامه‌های متنوع در پارک سیفیه ملایر در مسجد نرجس خاتون همزمان با روز دختر اشاره کرد و افزود: همچنین جشن دیگری نیز برای دختران و بانوان ملایری در پارک بانوان ملایر امروز، ۱۲ خردادماه به همت اداره اوقاف و امرو خیریه برگزار می‌شود.

عباسی همچنین از برگزاری جشن‌های ویژه دهه کرامت در سطح بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد:  برنامه‎‌های دهه کرامت در شش بقعه شاخص ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبدالله مهر آباد، امامزاده علی حسین داویجان و مسجد نرجس خاتون پارک سیفیه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری جشن و مدیحه‌سرایی با حضور مداحان، فضا سازی، غباروبی و عطر افشانی امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی و... از دیگر برنامه‌های ایام دهه کرامت در بقاع متبرکه شهرستان ملایر است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به غبارروبی گلزار مطهر شهدا در بهشت هاجر توسط جمعی از کارکنان اوقاف ملایر، اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه به مناسبت روز بزرگداشت  امامزادگان و بقاع متبرکه، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر ملایر، همکاری با سایر نهادها در برپایی ایستگاه‌های صلواتی همزمان با میلاد امام رضا(ع)  ... از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امرو خیریه ملایر در دهه کرامت است.

وی به توزیع شش هزار بسته غذای گرم از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در دهه کرامت در بین خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از نیت‌های مرحوم شادروان سیف‌الدوله اطعام‌دهی است که این تعداد غذا بر اساس نیت واقف و از محل درآمد موقوفه سیف‌الدوله پخت و توزیع می‌شود.

عباسی همچنین برگزاری مراسم ویژه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله ملایر و امامزاده عبدالله مهرآباد را نیز از برنامه‌های دیگر این اداره در این ایام برشمرد.

انتهای پیام
captcha