برگزاری دوره‌ تخصصی آموزش قرآن در ملایر
کد خبر: 4063884
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

برگزاری دوره‌ تخصصی آموزش قرآن در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری دوره تخصصی آموزش قرآن کریم همزمان با ایام تابستان در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه واحد قرآنی این اداره در نظر دارد کلاس‌های قرآنی را در طول تابستان برگزار کند، اظهار کرد: این کلاس‌ها شامل برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم همراه با اعطای گواهینامه معتبر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها شامل رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، تجوید و مفاهیم، حفظ پیش‌دبستانی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است، گفت: شروع این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه بوده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

یارمحمدی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی واقع در میدان قائم، بلوار فاطمیه مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33350001 داخلی 2 و 6 تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: این دوره‌ها برای همه سنین ویژه بانوان و آقایان است و در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

کار‌شناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در این شهرستان از آذرماه سال گذشته تاکنون، گفت: در این زمینه 36 کرسی تلاوت برای آقایان و 10 کرسی تلاوت ویژه بانوان برگزار شده است.

وی گفت: این کرسی تلاوت‌ها به‌صورت مستمر در مساجد شهر و روستاهای شهرستان با حضور اساتید برجسته قرآن و ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha