برپایی نمایشگاه «اسوه» در ملایر
کد خبر: 4065250
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

برپایی نمایشگاه «اسوه» در ملایر

فرمانده سپاه ملایر گفت: نمایشگاه «اسوه» به‌منظور ارائه خدمات و نمایش توانمندی‌های بسیج به جامعه در پارک چمران ملایر برپا می‌شود.

علی‌اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، علی‌اصغر فارسی، فرمانده سپاه ملایر، امروز، 29 خردادماه با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج در شهرستان ملایر با عنوان «اسوه»، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای ارائه خدمات و نمایش توانمندی‌های بسیج به جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه عملکرد و توانمندی‌های بسیج در قالب تصاویر، میز خدمت، اردوهای جهادی و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر ارائه خدمات آموزشی را از جمله برنامه‌های نمایشگاه اسوه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه آموزش‌های هنری از جمله خطاطی و نقاشی به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات اشتغال‌زایی و حمایت از راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی یکی از اقدامات مؤثر بسیج در رفع بیکاری است، تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی به نمایش درآمده می‌شود.

فارسی گفت: توانمندی‌های علمی از دیگر بخش‌های فعالیت بسیج بوده که نمایش اختراعات و اکتشافات بسیجیان نخبه از دیگر بخش‌های نمایشگاه اسوه است.

وی با اشاره به حضور ۱۸ حوزه مقاومت بسیج خواهر و برادر در این نمایشگاه، بیان کرد: نمایشگاه اسوه به مدت دو روز در محل پارک چمران ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر الگوبرداری پایدارها از یکدیگر و شناسایی پایگاه‌های برتر را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: برگزاری میز خدمت از بخش‌های دیگر این نمایشگاه است.

وی گفت: ارائه خدمات مشاوره‌ای در بخش‌های کشاورزی، اشتغال‌زایی، روانشناسی، مذهبی و حقوقی از دیگر برنامه‌های نمایشگاه اسوه است و در مدت برگزاری نمایشگاه ویزیت رایگان توسط پزشکان ملایر به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha