برگزاری نماز ظهر عاشورا در ملایر
کد خبر: 4076273
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

برگزاری نماز ظهر عاشورا در ملایر

دبیر ستاد اقامه نماز ملایر از اقامه نماز ظهر عاشورا در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی بیات، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایرحجت‌الاسلام مهدی بیات، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادارشان اظهار کرد: مهمترین هدف امام حسین(ع) در قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود که در این مسیر حتی زیر نیزه‌های دشمن به اقامه نماز ایستادند.

وی با بیان اینکه مردم متدین و با ایمان نیز به تأسی از حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) همه ساله نماز ظهر عاشورا را با شکوه خاصی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌کنند، افزود: امسال نیز نماز ظهر عاشورا مانند سال‌های گذشته در نقاط مختلف شهرستان ملایر برپا می‌شود.

بیات از اقامه نماز جماعت ظهر عاشورای حسینی در همه شهرها و روستاهای شهرستان ملایر خبر داد و گفت: نماز ظهر عاشورا در شهرهای ملایر، ازندریان، سامن، جوکار و اسلام‌شهر آق گل در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام بیات تصریح کرد: همچنین در همه مساجد، تکایا و فضاهای باز بعد از اتمام عزاداری نماز ظهر عاشورا به امامت روحانیون و ائمه جماعت اقامه خواهد شد. نماز ظهر عاشورای شهر ملایر نیز به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر در مسجد‌جامع این شهر اقامه می‌شود.

انتهای پیام
captcha