اهدای ۳۶۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد
کد خبر: 4076709
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

اهدای ۳۶۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه‌های عمومی اسدآباد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از اهدا 360 نسخه کتاب نفیس توسط خانواده مرحوم محمد نورافشان به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد خبر داد.

اهدای  کتاب به کتابخانه‌های عمومی اسدآبادبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مهدی مرادیان تمجید، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد با اعلام خبر اهدا 360 نسخه کتاب نفیس توسط خانواده مرحوم محمد نورافشان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت. مرحوم محمد نورافشان از اعضای فعال و بسیار کتابخوان کتابخانه عمومی شهید رجائی اسدآباد و دانشجوی دانشگاه شهید مقصودی همدان بود که امسال متاسفانه به علت تصادف دار فانی را وداع گفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد افزود: این خانواده در یک اقدام خداپسندانه و فرهنگی 360 نسخه کتاب نفیس که توسط این مرحوم تهیه شده بود به کتابخانه های عمومی شهرستان اسداباد اهداء کرده است.

مرادیان تمجید بیان کرد؛ قیمت تقریبی کتاب‌های اهدائی توسط این خانواده بیش از 35 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه کار استعلام، تائید و ثبت کتب مذکور در کتابخانه عمومی شهید رجائی اسدآباد به اتمام رسیده است ابراز کرد: همه این کتابها آماده ورود به مخزن کتابخانه‌های شهرستان هستند.

رئیس اداره کتابخانه پ‌های عمومی شهرستان اسدآباد از خانواده مرحوم محمد نورافشان بابت این اقدام خداپسندانه و ماندگار که سبب رشد فکری و آگاهی بخشی به جامعه می گردد تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام
captcha