مسئولان همدان برای قطعی‌ آب اطلاع‌رسانی دقیق داشته باشند
کد خبر: 4079033
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
امام جمعه همدان تاکید کرد:

مسئولان همدان برای قطعی‌ آب اطلاع‌رسانی دقیق داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه قطعی آب در بعضی از مناطق همدان تا ۲۴ ساعت ادامه داشته است، تاکید کرد: نبود اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، مسئولان در این رابطه باید با مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق توجه جدی داشته باشند.

بازدید امام جمعه همدان از تصفیه خانهبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، پیرو مطالبات مردمی و قطعی مستمر آب در نقاط مختلف همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز ۲۷ مردادماه به همراه مدیر عامل آبفای استان، از تصفیه خانه آب شهرک بهشتی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان در این بازدید اظهار کرد: از صبر و حوصله مردم که این شرایط سخت و کم آبی را تحمل می‌کنند قدردانی می‌کنیم و نیازمند همکاری و همراهی مسئولان و مردم با یکدیگر برای رفع این مشکل هستیم.

وی افزود: با اقدامات مسئولان باید هر چه سریع‌تر چاه‌های اطراف همدان وارد شبکه آب رسانی استان شود، تا زمانی که آب سد تالوار به همدان منتقل شود، باید مسئولان برنامه مشخصی برای قطعی‌ آب ارائه کنند.

شعبانی با اشاره به اینکه قطعی آب در بعضی از مناطق تا ۲۴ ساعت ادامه داشته است، تاکید کرد: نبود اطلاع رسانی دقیق، مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده، مسئولان در این رابطه باید مردم صحبت کنند و نسبت به اطلاع رسانی دقیق توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن انتقال آب سد تالوار به همدان باشیم، انجام پروژه‌ای که ۱۸ سال بر روی زمین مانده، در طول ۶ ماه و یکسال، کار سختی است. پاسخ به صبر و حوصله مردم، اقدام جهادی و حل مشکل آب در اسرع وقت توسط مسئولان است.

 

انتهای پیام
captcha