برگزاری همایش 3500 نفری رزمندگان ملایری
کد خبر: 4087153
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

برگزاری همایش 3500 نفری رزمندگان ملایری

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری همایش 3 هزار و 500 نفری رزمندگان ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، علی‌اصغر فارسی فرمانده سپاه ملایر امروز 30 شهریور ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نشان‌گر تاریخی است که همه جبهه کفر علی‌رغم اختلافات در یک صف علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند اما ایران این هیمنه را شکست.

وی افزود: جنگ تحمیلی ازاین‌جهت مقدس است که در راستای اعتلای اسلام و در پیام عاشورا بود و رزمندگان حسینی وار ایستادند و عظمت آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام هفته دفاع مقدس در ملایر اظهار کرد: توجه به سیاست‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان، روزشمار هفته دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بانام حماسه‌سازان دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری 25 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در ملایر افزود: دیدار با امام‌جمعه ملایر، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور راویان در مدارس و اداره‌ها در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مکان‌های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری شیفت ایثار، برنامه‌های جهادی و یادواره‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر برگزاری صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی در گروه مهندسی ۴۳امام علی(ع)، برگزاری رژه اقتدار خودرویی به همراه ادوات نظامی در سطح شهر ملایر، سامن و روستای حسین‌آباد ناظم، غبارروبی گلزار شهدا بهشت هاجر و کلینیک سیار دامپزشکی در دو روستا برگزاری مراسم دعای ندبه با حضور بسیجیان و رزمنده‌های دوران دفاع مقدس، حضور در نماز جمعه و سخنرانی یکی از پیشکسوتان ایثار و شهادت را ارز یگر ا برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ملایر دانست.

وی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی در روز دوم مهر و هم‌زمانی با هفته دفاع مقدس زنگ حماسه و مقاومت در هفت مدرسه مختلف شهرستان ملایر به صدا درمی‌آید.

فرمانده سپاه ملایربا اشاره به برگزاری عزاداری و حرکت دسته‌های عزای در روز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) بیان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس چهار واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

فارسی به برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی محله اشاره و تصریح کرد: در این هفته یادواره شهدای روستای ده شاکر، علی‌آباد دمق، بخش زند و مراسم آبروی محله در روستاهای بلرتو، عشاق، کهکدان، آورزمان، جوکار و انوج برگزار می‌شود

وی اشاره به برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس ملایر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در این هفته برگزاری همایش رزمندگان دفاع مقدس با حضور سه هزار و پانصد رزمنده در سالن الغدیر ملایر است.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی، ویزیت رایگان، مشاوره‌های خانواده و حقوقی و افتتاح ۱۰ کارگاه اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

انتهای پیام
captcha