توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان ملایری
کد خبر: 4093384
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان ملایری

110 مورد جهیزیه هر کدام به ارزش 22 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی ملایر و کمک‌های خیرین امروز ۲۹ مهرماه با همراهی جمعی از مسئولان به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش ایکنا از همدان، علی خراسانی مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر امروز 29 مهر ماه در رزمایش اهدای 110 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ملایر اظهار کرد: این دومین رزمایش اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش در این شهرستان است که با کمک خیران و از منابع کمیته امداد تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در مرحله نخست ۶۴ سری جهیزیه و در مرحله دوم ۱۱۰ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان همدان است، ادامه داد: از تعداد ۵۵۰ فقره جهیزیه که به استان همدان تعلق گرفت، با پیگیری نماینده ملایر ۱۱۰ فقره به این شهرستان اختصاص یافت.

مدیر کمیته امداد ملایر یادآور شد: مقرر شد پیرو مصوبات سفر رئیس جمهوری ۲ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به نوعروسان اهدا شود.

خراسانی ضمن تقدیر از همراهی سپاه ناحیه ملایر و بسیج سازندگی در حمل و نقل و تامین فضای لازم برای اهدای ۱۱۰ فقره جهیزیه، گفت: ارزش هر سری جهیزیه که شامل پنج قلم یخچال، تلویزیون، گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است، طبق منابع دولتی ۲۲ میلیون تومان است که در بازار هزینه بسیار بالاتر از این رقم است.

وی با بیان اینکه 27 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد ملایر در پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند، افزود: طی دو مرحله امسال 174 مورد جهیزیه پرداخت شده است، حدود 400 دختر در شرف ازدواج داريم و در راستای تامین جهیزیه همیشه خیرین و مردم در کنار این نهاد بوده‌اند.

خراسانی اضافه کرد: همچنین در صورت تامین منابع طبق سنوات گذشته کمک هزینه ازدواج نیز به پسران زیر پوشش این نهاد را معمولا تا مبلغ ده میلیون تومان خواهیم داشت که البته بستگی به تامین منابع دارد.

 
 
انتهای پیام
captcha