ثبت‌نام ۲۷ کردستانی در آزمون سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4095866
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

ثبت‌نام ۲۷ کردستانی در آزمون سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام 27 کردستانی در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم به زودی همزمان با سراسر کشور در استان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام اولیه خود را انجام دادند، افزود: بعد از اعلام فراخوان 27 نفر از فعالان قرآنی کردستان موفق به ثبت‌نام در این طرح شدند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: فراخوان ثبت‌نام در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور تا 30 مهرماه امسال تمدید شده بود که در این مدت علاقمندان باید مدارک خود را در سامانه http://reg.stdqrn.ir بارگذاری می‌کردند.

وی افزود: قبل از اعلام فراخوان مرحله اول غربالگری نفرات شرکت‌کننده توسط ستاد عالی مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه کشور انجام شد.

همتی یادآور شد: بنا بر برنامه‌ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پس از برگزاری دوره سوم، برگزاری این آزمون در سال آینده متوقف خواهد شد و بر روی موضوع ارتقاء و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد.

گفتنی است؛ سال گذشته در دومین مرحله این آزمون چهار نفر از داوران قرآنی استان کردستان سیدعباس حسینی، حسین عبدالملکی، سیده مریم سعیدی و طاهره نائبی موحد موفق به کسب مدرک کشوری داوری مسابقات قرآن شدند.

انتهای پیام
captcha