اعلام فراخوان ثبت‌نام جشنواره «امتنان» در اردبیل
کد خبر: 4096176
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

اعلام فراخوان ثبت‌نام جشنواره «امتنان» در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از آغاز سی و چهارمین جشنواره «امتنان» ویژه نخبگان جامعه کار و تولید و کارگران در استان خبر داد.

کار و رفاه اجتماعی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، دهم آبان‌ماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، از آغاز سی و چهارمین جشنواره «امتنان» ویژه نخبگان جامعه کار و تولیدو کارگران در استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش، تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در کار و تلاش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رحیم زاده بخش‌های این جشنواره را در سه حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات عنوان کرد و گفت: جامعه هدف می‌توانند برای شرکت در این جشنواره تا یکم آذرماه سال‌جاری، با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی https://emtenan.mcls.gov.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر نسبت به ثبت مشخصات شخصی و بارگذاری مدارک و مستندات لازم اقدام نمایند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: در جشنواره سال گذشته بیش از 1700نفر شرکت کردند که امید است در جشنواره امسال تعداد بیشتری ثبت‌نام و حائز رتبه شوند.

انتهای پیام
captcha