جوانان و نوجوانان ممتاز بوشهری معرفی و حمایت می‌شوند
کد خبر: 4146154
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۳
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

جوانان و نوجوانان ممتاز بوشهری معرفی و حمایت می‌شوند

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: اهتمام به معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوانان ممتاز و چهره‌های برتر استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته شود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، جلسه‌ شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، عصر روز گذشته، ۱۶ خردادماه، در سالن کنفرانس کوثر استانداری بوشهر واقع در محله بوستان منطقه یک این شهر با موضوعات حول محور فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به‌ نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی، افزایش سرانه تولید و مصرف فرهنگی بهینه به ریاست آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در این جلسه با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و قدردانی بر معرفی جایگاه استان بوشهر در عرصه شورای فرهنگ عمومی، گفت: استان بوشهر در این حوزه سال قبل به موفقیت‌های مهمی دست یافت که لازم است مصور با ارائه آمار این تحولات ارائه شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برنامه فوق‌العاده و ابتکارات خوبی ارائه کرده است، افزود: این طرح‌ها و برنامه‌ها تأثیرگذاری مهمی در سطح استان بوشهر و ملی داشته است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه امسال باید این شورا تحول اساسی پیدا کند، بیان کرد: باید همه اعضای شورای فرهنگ عمومی در محتوا، مدل کار و ارائه برنامه‌های تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان این استان به موفقیت‌های مهمی در زمینه فرهنگی، مذهبی و دینی دست یافته‌اند تصریح کرد: جوانان و نوجوانان استان بوشهر در کشور بی‌نظیر هستند و در این راستا اهتمام به معرفی و حمایت ویژه از جوانان و نوجوانان ممتاز استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دینی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته شود.

این مقام‌ مسئول، معرفی چهره‌های ممتاز جوان و نوجوان استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و افزود: استان بوشهر در این حوزه دارای شخصیت‌های مهم و بزرگ است که باید ضمن تشویق و حمایت از آنان در فضای ملی معرفی شوند.

وی با قدردانی از جوانان و نوجوانان و سپاسگزاری از تلاش دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: اینگونه فعالیت‌ها سند چشم‌انداز شورای فرهنگ عمومی محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی از آثار و تألیفات جدیدی تحت عنوان معصومه آل‌محمد(ص)، شرح زندگانی حضرت معصومه(س)، شرح زیارت حضرت معصومه(س) و تقوای قضایی و آسیب‌شناسی دادرسی رونمایی شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha