تسخیر لانه جاسوسی نابودی لانه فساد آمریکا در ایران بود
کد خبر: 4097008
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

تسخیر لانه جاسوسی نابودی لانه فساد آمریکا در ایران بود

امام جمعه تویسرکان گفت: دانش آموزان و مردم هوشیار باشند که تسخیر لانه جاسوسی نابودی لانه فساد آمریکا در ایران بود و به گفته مقام رهبری امروز بیانگر سیاهی آمریکا و دشمنان ایران است و قدرت اقتصادی از آمریکا به کشورهای آسیایی انتقال یافته است و آمریکا شکست خورده است.

سید موسی حسینی مجد امام جمعه تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد، امام جمعه تویسرکان، امروز ۱۳ آبان‌ماه در خطبه نماز جمعه امروز با توصیه به تقوا الهی، عمل به خوبی‌ها و دوری از گناهان گفت: برکات تقوا بی‌حد است. امام صادق(ع) در کتاب بحارالانوار می‌فرماید از عنایات خداوند نسبت به اهل تقوا ضمانت کرده که ناخوشی‌هایشان را به خوشی تبدیل کند و در جاهایی که فکرش را نمی‌کنند از رزق و روزی بهره‌مندشان کند.

وی مورد بعد را ذکر و یاد خداوند سبحان دانست و گفت: یکی از عنایات پرورگار نسبت به کسی که یاد او باشد این است که دلش آرام گیرد با توجه به هیاهو، غم، خستگی و سایر مشکلات که در عالم هست چیزی که به انسان آرامش می‌بخشد و امید می‌آفریند یاد خدای سبحان است.

امام جمعه تویسرکان گفت: پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید اگر می‌خواهی قلبت زنده بماند، پویا باشد، سلامتی روح و روان و حیات قلبی داشته باشید با یاد خدا به همه اینها دست می‌یابید و بالعکس در جایی که یاد خدا نباشد قلب‌ها مرده است، امیرالمومنین(ع) نیز می‌فرماید ریشه صلاح و پاکی دل با یاد خداست و انسان را خوشنام و آبرومند می‌کند.

وی در خطبه سیاسی نماز جمعه امروز با تأکید بر شناخت نقشه‌های دشمنان انقلاب گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا با مردم ما و مملکت ما سر ناسازگاری داشتند و در امور کشور ما دخالت دارند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان بیان کرد: یوم الله 13 آبان مصادف با سه رویداد مهم از جمله تبعید امام راحل (ره) به ترکیه در سال ۴۳، شهادت دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ است که این روز نماد پایداری ملت سربلند، آزاد اندیش و استکبارستیز ایران اسلامی در برابر قدرت های پوشالی صهیونیستی و امریکایی است، در این روز غرور آفرین، امت حزب‌الله به ویژه دانش‌آموزان با فریادهای کوبنده مرگ بر امریکای خود به عنوان الگوی بی‌بدیل استکبارستیزی برای جهانیان تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان مکار و تفرقه افکن امروز شبهاتی در ذهن جوانان و نوجوانان و مردم ما ایجاد کرده‌اند که اگر شما انقلاب نمی‌کردید و دست بیعت به آمریکا می‌دادید و ولایت نبود آمریکا با ما سر سازگاری داشت و این همه تورم و تحریم نداشتیم.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه رهبر فرزانه ما در دیداری که دو روز قبل با دانش آموزان داشتند فرمودند دشمنان ایران از ۲۸ مرداد ۳۲ که دولت مصدق بود با اینکه نه روحانی بود و نه انقلابی مصدق را برکنار کردند و عده‌ای اراذل را جایگزین کردند و این یعنی اینکه آمریکا و دشمنان از ابتدا علیه پیشرفت ایران گام برداشتند، اظهار کرد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند ما دست از ولایت و اسلام برداریم و این در حالی است که خودشان علیه زنان و کودکان جنایات بی‌شماری انجام داده‌اند.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: دانش آموزان و مردم هوشیار باشند که تسخیر لانه جاسوسی نابودی لانه فساد آمریکا در ایران بود و به گفته مقام رهبری امروز بیانگر سیاهی آمریکا و دشمنان ایران است و قدرت اقتصادی از آمریکا به کشورهای آسیایی انتقال یافته است و آمریکا شکست خورده است.

وی در پایان بر حضور پرشور جوانان و نوجوانان در نماز پرفیض جمعه تاکید کرد و بیان کرد: از جوانان و مردم‌ تقاضا داریم گول فریبا و تفرقه افکنی‌های دشمن را نخوریم و اجازه ندهیم به فرهنگ مقاومت و فرهنگ و شهادت طلبی ما لطمه وارد کند. اغتشاشات کنونی نمونه فریب و تفرقه افکنی دشمن و ایجاد شبهه‌های مطرح در ذهن جوانان است که باید آگاهانه این نقشه دشمن را نیز خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha