نمایش «مانداک»؛ نماینده ملایر در سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر همدان
کد خبر: 4101047
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

نمایش «مانداک»؛ نماینده ملایر در سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر همدان

نویسنده و کارگردان نمایش «مانداک» گفت: این نمایش با مضمون وراثت و بسیاری از اتفاقاتی که برای نسل کنونی افتاده به نمایش درآمده است که به سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر همدان راه یافته است.

نمایش مانداکبه گزارش ایکنا از همدان، محمد قاسمی، نویسنده و کارگردان نمایش «مانداک»، امروز، 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از هفت سال با برگشت دوباره به ملایر، نمایش مانداک را برای حضور در جشنواره تئاتر استان همدان آماده کردیم.

وی افزود: نمایش مانداک با مضمون وراثت و بسیاری از اتفاقاتی که برای نسل کنونی افتاده به نمایش درآمده است. نمایش مانداک دکور سنگینی داشت و برای ساخت آن نیاز به فضای آرامی داشتیم و به همین دلیل تصمیم گرفتم این نمایش را در ملایر آماده کنم.

قاسمی ادامه داد: شروع کار و انتخاب بازیگران از اواخر شهریور آغاز و از ۲۴ تا ۲۸ آبان به‌مدت پنج روز این نمایش در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر اجرا شد. استقبال خوبی از این نمایش شد و بازخورد مناسبی داشت، روزانه بالای 100 نفر از این نمایش دیدن کردند که برای ما غیرقابل باور بود.

این کار گردان تئاتر با بیان اینکه مخاطبان ارتباط بسیار خوبی با این نمایش برقرار کردند، گفت: این کار را به سازمان صلح جهانی ارائه کردیم تا بتوانیم یک تور اجرایی در ایران و خارج از کشور داشته باشیم.

قاسمی درباره جشنواره تئاتر استان همدان بیان کرد: این جشنواره از یکم تا سوم آذرماه سال جاری به میزبانی شهرستان بهار برگزار می‌شود که نمایش مانداک روز دوم آذرماه از ساعت ۱۶ اجرا دارد و اختتامیه جشنواره نیز روز سوم آذر است.

وی گفت: پری بارانی، حامد ترابی، محیا جباری، مهدی عسگری، مژده دریانی، مهشید صارمی، فاطمه مرادطلب، یاسمن شاهسوند، مائده عبداللهی و نازنین فیضی و اینجانب به‌عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش می‌کنیم.

قاسمی همچنین احمد امانی و مهدی عسگری دستیار کارگردان، سجاد غفوری آهنگساز و نوازنده، محمد قاسمی طراحی صحنه، الهام دریانی طراح لباس، مژده دریانی طراح حرکات فرم و فرشته آقارضی طراح نور را از دیگر عوامل این نمایش بیان کرد.

انتهای پیام
captcha