سلسله نشست‌های جهاد تبیین در فامنین برگزار می‌شود
کد خبر: 4102055
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

سلسله نشست‌های جهاد تبیین در فامنین برگزار می‌شود

نشست‌های جهاد تبیین با توجه به فرامین رهبر انقلاب برای شبکه تبلیغ مبلغین، هیئات، مادحین و فعالین فرهنگی شهرستان فامنین در هفته‌های پیش رو برگزار می‌شود، اولین جلسه این نشست امروز ۳ آذرماه در این شهرستان برگزار شد.

نشست دکتر فلاحیبه گزارش ایکنا از همدان، سلسله نشست‌های جهاد تبیین به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین برای ائمه جماعات این شهرستان با حضور حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی امروز سوم آذرماه، در سالن جلسات این اداره برگزارشد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام ایمانی مسئول اداره تبلیغات شهرستان فامنین از برگزاری نشست‌های جهاد تبیین با توجه به فرامین رهبر انقلاب برای شبکه تبلیغ مبلغین، هیئات، مادحین و فعالین فرهنگی در هفته‌های پیش رو خبر داد.

وی نقش روحانیت و مبلغین را در فتنه پیچیده و جنگ ترکیبی اخیر مهم خواند و گفت: وظیفه ائمه جماعات در تبیین و روشنگری فتنه پیچیده دشمن بسیار مهم است.

فلاحی آینده کشور را با توجه به رشد اقتصاد ایران به خاطر تعامل با همسایگان خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: علت هجمه همه جانبه دشمنان در این موقعیت انقلاب اسلامی پیشرفت کشور است، هر وقت انقلاب در گام قدرت و پیشرفت قدم می‌گذارد دشمنان نیز هجمه‌های خود علیه انقلاب اسلامی را شدت می‌بخشند.

یادآور می‌شود؛ در این نشست برخی از طراحی‌های استکبار و معاندین مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha