آنچه شهید علی چیت‌سازیان را «علی‌آقا» کرد اخلاص و ایمانش بود
کد خبر: 4102110
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

آنچه شهید علی چیت‌سازیان را «علی‌آقا» کرد اخلاص و ایمانش بود

همسر شهید علی چیت‌سازیان فرمانده واحد اطلاعات عملیات سپاه همدان با اشاره به اینکه شهید چیت ساز کسی بود که دشمن برای سرش مدال گذاشته بود، گفت: آنچه که علی آقا را علی آقا کرد اخلاق ایمان متانت و قناعتش بود. طی این ۳۵ سال تمام مراسم‌های علی آقا همیشه مردمی برگزار می‌شود چراکه او خودش یک فرمانده مردمی بود.

زهرا پناهی همسر شهید علی چیت سازیانبه گزارش ایکنا از همدان، زهرا پناهی، همسر شهید علی چیت‌سازیان، امشب سوم آذرماه، در سی و پنجمین سالگرد شهادت این فرمانده شهید، اظهار کرد: در مدت زمان حضور ۷ ساله علی آقا در جبهه‌ها، هر زمانی که مجروح می‌شد یا اتفاقی برایش می‌افتاد من در عالم خواب می‌دیدم، شب شهادتش نتوانستم بخوابم و احساس کردم اتفاقی قرار است بیفتد.

وی افزود: عمر زندگی ما یک سال و نیم بیشتر نبود اما همانطور که علی آقا برای همه رزمندگان و دوستانش الگو بود برای من هم طی این سال‌ها الگو بوده است.

پناهی با اشاره به اینکه شهید چیت ساز کسی بود که دشمن برای سرش مدال گذاشته بود، گفت: آنچه که علی آقا را علی آقا کرد اخلاق ایمان متانت و قناعتش بود. طی این ۳۵ سال تمام مراسم‌های علی آقا همیشه مردمی برگزار می‌شود چراکه او خودش یک فرمانده مردمی بود.

وی با بیان اینکه علی آقایی که اسمش رعشه به تن دشمن می انداخت تنها ۲۱ سال داشت، به آخرین خاطره‌ای که از همیر شهیدش داشت اشاره کرد و گفت: شب آخری که میخواست برای جلسه‌ای در اهواز قبل از انجام عملیات برود، نیمه شب تا پای ماشین با او رفتم، معمولا نیروهای اطلاعات عملیات رفت و آمدنشان را اطلاع نمی‌دادند، از او پرسیدم برای تولد فرزندت نمی‌آیی گفت چیزی می‌گویم اما به کسی نگو این بار سر یک هفته برمی‌گردم، شب چهارم آذر درست ۷ شب از آن شب می گذشت و من به خاطر شهادت علی خوابم نمی‌برد و در نهایت فردا خبر شهادت او را به ما دادند و دانستم لحظاتی که خوابم نمی‌برد حین شهادت او بوده است و پس از ۷ روز پیکرش برگشت.

 

انتهای پیام
captcha