برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه بوعلی‌ سینا همدان اعلام شد
کد خبر: 4104403
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه بوعلی‌ سینا همدان اعلام شد

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اعلام برنامه‌های روز دانشجو گفت: نشست هم‌اندیشی شورای مرکزی با تشکل‌ها و نشست‌های پرسش‌ و پاسخ از سوی هیئت رئیسه دانشکده‌ها در این دانشگاه برگزار می‌شود.

حسن رحیمی روشن معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدانحسن رحیمی روشن، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به گرامیداشت خاطره دانشجویان در 16 آذر سال 1332 برنامه‌هایی به این مناسبت در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته جاری و روز‌های بعد از 16 آذر برنامه‌ها و مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود. پخش مستند «پایان بازی» در سالن سینمای دانشکده علوم، برگزاری کارگاه مهارتی برای دانشجویان، برگزاری کارگاه‌های کتابخوانی، برگزاری نشست‌های پرسش ‌و پاسخ در دانشگاه‌ از سوی هیئت رئیسه دانشکده‌ها در طول هفته، از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.

رحیمی گفت: برگزاری جلسه تشکل‌های دانشجویی با هیئت رئیسه دانشگاه با حضور دانشجویان در روز 15 آذرماه ساعت 14 تا 16، برگزاری نشست جریان‌شناسی فمنیست، برگزاری نشست هم‌اندیشی شورای مرکزی با تشکل‌ها از دیگر برنامه‌هاست.

این استاد دانشگاه ادامه داد: معاونت آموزشی دانشگاه در این هفته مراسم استعداد‌های درخشان را برگزار می‌کند، همچنین همزمان با هفته پژوهش مسابقه‌ «اگر من رئیس‌جمهور بودم» در سطح دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به فعالیت قرآنی ثابت این دانشگاه گفت: هر هفته جلسات تفسیر و تدبر در قرآن به همت هیئت‌ دانشجویی در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود. همچنین آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در خوابگاه‌های این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha